CAT COSTA TRANSPORTUL?
Transportul este GRATUIT pentru o comandă de produse
cu valoarea de MINIM 149 lei, fără taxa de
transport ( pentru localitățile din zona
de acoperire a curierului/transportatorului agreat de Plafaria.ro). Dacă
valoarea comenzii este mai mică de 149 ron (lei), costul transportului (taxa de
transport) este: 19 ron(lei)
Taxa de transport de 19 lei, respectiv gratuitatea ei
sunt valabile pentru colete cu o GREUTATE de max 3 kg ( pentru fiecare kg
SUPLIMENTAR se achita 1,2 ron( lei) TVA inclus)
In cazul in care se utilizeaza un cod promotional, pentru a putea beneficia de transport gratuit,
valoarea finala a cosului de cumparaturi, dupa aplicarea codului promotional
trebuie sa fie mai mare de 149 RON(lei) TVA inclus.
POT RIDICA PERSONAL COMANDADE LA UN PUNCT DE COLECTARE ?
Cumparatorul/
utilizatorul/ clientul are posibilitatea de a ridica produsele comandate de la
punctele noastre de colectare (una din locatiile PLAFARIA din orasul Iasi) in
termen de 2 (DOUA) zile lucratoare de la data plasarii comenzii in cazul platii
cu cardul, respectiv 2 (doua) zile lucratoare de la data confirmarii
viramentului bancar. In cazul in care bunurile nu sunt ridicate in termenul mentionat
comanda se considera anulata.
Adresele punctelor de colectare sunt disponibile la
pagina Contact
In cazul in care clientul opteaza pentru ridicarea
personala a produselor din punctele noastre de colectare, Nu se va percepe
niciun cost/TAXA de livrare.
In cazul in care clientul/ cumparatorul/ utilizatorul
opteaza pentru ridicarea
bunurilor de la punctele de colectare, plata bunurilor se va putea efectua EXCLUSIV online cu cardul sau prin virament bancar
LIVRAREA prin CURIER
1. Livrarea produselor comandate se face doar pe
teritoriul Romaniei prin intermediul unei firme specializate de curierat rapid,
in aria de acoperire a acesteia.
2. Produsele vor fi ambalate si protejate
corespunzator pentru siguranta transportului.
3. Termenul de livrare este cuprins intre 1 zi (o zi)
si 3 zile (trei zile) lucratoare de la data expedierii lui, de la sediul
vanzatorului (plafaria.ro).
4. Inainte de livrarea produselor vanzatorul isi
rezerva dreptul de a contacta cumparatorul/ utilizatorul/ clientul pentru
confirmarea comenzii plasate.
5. Cumparatorul/ utilizatorul/ clientul are obligatia
sa verifice starea coletului in prezenta reprezentantului firmei de curierat,
iar in cazul in care coletul ajunge deteriorat, acest fapt trebuie
mentionat in formularul de transport si astfel se poate refuza primirea
acestuia. In acest caz va rugam sa luati legatura cu reprezentantii
vanzatorului (plafaria.ro) telefonic sau
prin e-mail cat mai curand posibil, dar nu mai tarziu de 24 ore.
6. Semnatura de primire si receptia produsului
reprezinta acceptul clientului cu privire la starea produsului, acesta fiind
considerat livrat in stare buna. In acest caz, orice reclamatie ulterioara este
considerata nula.
IN CAT TIMP PRIMESC PRODUSELE COMANDATE?
1. In general, comenzile sunt predate curierului,
pentru a fi transportate pana la adresa de livrare pe care ai ales-o, a doua
sau a treia zi, din momentul in care ai creat comanda in magazinul nostru
online. La acest timp se adauga si timpul petrecut de colet pe drum, pana la
tine (acest timp este afectat de conditiile de trafic sau de eventualele
incidente ce afecteaza in mod direct serviciul de curierat). De asemenea,
timpul de pregatire al coletului tau depinde de disponibilitatea produselor in
stocul nostru fizic. Daca ai ales sa iti creezi si un cont de client in
magazinul nostru online, vei putea urmari in timp real starea livrarii
coletului tau. Produsele comandate sunt expediate catre tine prin intermediul
serviciilor de curierat Fan Courier
/GLS.
2. Livrările nu se realizează în week-end. De
asemenea, în zilele de Sâmbătă / Duminică nu se ridică de la noi coletele.
Deci, comenzile plasate Vineri după-amiază, Sâmbătă și Duminică sunt expediate,
cel mai devreme, în ziua de Luni imediat următoare
Pentru orice alte informatii suplimentare, te rugam sa
ne contactezi.
3. Pentru comenzile cu greutatea de peste 20 kg și/sau
voluminoase, ne rezervăm dreptul de aplica/suplimenta taxa de transport
(cumpărătorul va fi contactat pentru aprobare înainte de procesarea Comenzii).
4. În cazul în care Cumpărătorul nu este găsit la
adresa specificată în Comandă, curierul/ transportatorul va apela Cumpărătorul
prin telefon sau va reveni încă o dată la adresă. Dacă nu s-a putut livra
Comanda la Cumpărător, coletul va fi returnat la Vânzător în termen de câteva
zile.
5. Plafaria.ro își rezervă dreptul să întârzie sau să
anuleze expedierea Comenzii dacă aceasta nu poate fi onorată din motive
independente de Plafaria care includ: incendii, explozii, inundaţii, epidemii,
greve, acțiuni guvernamentale, război, acte de terorism, proteste, răscoale,
tulburări civile sau alte impedimente de forță majoră conform uzanțelor legii
românești. Valoarea maximă a daunelor ce pot fi plătite de Plafaria față de
Cumpărător în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare, este valoarea
sumei încasate de Plafaria de la Cumpărător.