Plafaria.ro ofera
consiliere, sfaturi, recomandari privind anumite produse, scopul, modul lor de
administrare?
Nu,
plafaria.ro este un canal de vanzare/cumparare. Alegerea produselor va apartine in exclusivitate. Va rugam cititi
cu atentie descrierea si specificatiile produselor atat inainte de a le achizitiona,
cat si inainte de a le consuma.
Pot plasa comenzi
telefonic?
NU, comenzile pot fi plasate doar
prin intermediul site-ului.
Cum intru în contact cu
un reprezentant al Plafaria.ro?
Va
recomandăm să ne adresați întrebările dumneavoastră prin trimiterea unui e-mail
la online@plafaria.ro
sau
adăugând un mesaj în comanda dumneavoastră. În funcție de situația prezentată
(investigațiile necesare, program) durata de raspuns variază de la 6 pana la +/- 72 h.
De asemenea,
de Luni până Vineri între orele 10:00 şi 16:00 și Sâmbătă între orele 10:00 şi
14:00 (exceptând sărbătorile legale), ne puteţi contacta printr-un mesaj pe
pagina de Facebook Plafaria.
Cum pot face o
reclamație/sesizare?
Va rugăm să
trimiteți un e-mail la adresa online@plafaria.ro cu titlul “Reclamație” sau “Sesizare” – în
care să menționați produsul sau serviciul reclamat (produs, comandă, livrare,
retur, plată, solicitări, anulare comandă, produs neconform, produs lipsă,
produs primit în plus, personal, etc) problema întâmpinată, numărul comenzii
dumneavoastră acolo unde este cazul, dar și date de contact, urmând ca noi să
revenim cu răspuns la sesizarea/reclamatia dvs. În funcție de situația
prezentată (investigațiile necesare, program) durata de raspuns poate sa
varieze de la 6 pana la +/- 72 h.
Cum trimit o cerere de
colaborare?
Va rugăm să
trimiteți un e-mail în care să detaliați oferta dumneavoastră la adresa: online@plafaria.ro
cu titlul “Colaborare”, acesta trebuie să conțină și date de contact.
Cum returnez un produs?
Detalii
despre retur gasiti aici