Folosirea (vizitarea sau cumpararea produselor) acestui site,
implica acceptarea acestor conditii si termene de utilizare. Pentru folosirea
in cele mai bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a
acestui document. SC PLAFARIA SRL isi
rezerva dreptul de a face modificări ale acestor prevederi fara o altă
notificare.
Plafaria srl are ca obiect de activitate comerțul cu
amănuntul, din acest motiv produsele achiziționate nu sunt destinate revinzarii,
ci consumului.
ACURATETEA
INFORMATIILOR
Plafaria.ro intelege importanta informatiilor prezentate in
aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Cu
toate acestea, pot aparea inadvertente, diferente, modificari, completari ale
specificatiilor produselor datorate fie erorilor de operare, fie modificarilor
aduse se producatori fara a ne informa in prealabil. Fotografiile au caracter informativ,
culorile si etichetele pot diferi.
Cititi
cu atentie descrierea, eticheta si ambalajul produsului inainte de a-l utiliza!
Toate informatiile din acest site sunt publicate cu scop informativ si NU substituie sfaturile sau prescriptiile
medicului dumneavoastra sau a oricarui personal medical calificat. Nu
trebuie sa folositi informatiile prezente in aceste pagini cu rolul de a
diagnostica sau trata oricare probleme de sanatate sau boala sau de a inlocui
medicamentele si tratamentele prescrise de persoanalul medical autorizat. Aveti
obligatia sa cititi cu atentie tot prospectul. Efectele produselor variaza de
la persoana la persoana in functie de stilul de viata, metabolism, varsta,
stare de sanatate, etc. Daca aveti sau credeti ca aveti afectiuni medicale sau
suferiti de vreo boala, adresati-va de
urgenta medicului dumneavoastra.
DEFINITII
SI TERMENI
Plafaria –
este denumirea comerciala a SC PLAFARIA SRL, persoana juridica de nationalitate
romana, avand sediul social in Paun, Barnova, Iasi, str. Sf Ap Petru si Pavel
nr 19, cod 707037, avand numar de ordine in Registrul Comertului J22/1135/1993,
cod unic de inregistrare fiscala RO5829280.
Vanzator –
Plafaria sau orice partener Plafaria.
Cumparator –
persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridica care efectueaza
o Comanda.
Client –
persoana fizica / persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin
orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Plafaria (electronic,
telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre Plafaria si
acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.
Cont –
sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite
Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre
Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi
fiscale, retururi, etc.).
Favorite –
sectiune din Cont care permite Cumparatorului / Utilizatorului sa isi creeze
Liste cu produse ce prezinta innteres pentru el.
Lista
de dorinte/ Wih list/ – pagina web din Favorite in care
Cumparatorul/Utilizatorul poate adauga Bunuri/produse pe care le considera a fi
preferate si pe care, ulterior, le poate adauga in cosul de cumparaturi („cosul
meu”).
Listele sunt Private: acestea pot fi vizualizate numai de
titularul Contului
Site –
domeniul www.Plafaria.ro si subdomeniile acestuia.
Comanda – un
document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si
Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul
Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.
Bunuri
si Servicii – orice produs sau serviciu,
inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi
furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.
Campanie –
actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau
Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de
timp stabilita de catre Vanzator.
Contract –
reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara
prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.
Continut
- toate
informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate
prin utilizarea unui echipament electronic;
- orice informatie
comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului,
Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de
catre acesta;
- informatii legate
de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o
anumita perioada;
- legate de
Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care
Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
- date referitoare
la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.
Review – o
evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu,
evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a
realiza comentarii calitative și de a spune daca produsul sau serviciul
respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.
Rating –
modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui
Utilizator/Client/Cumparator fata de un produs. Rating-ul se exprima sub forma
de stele, fiecare produs putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele.
Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de
Utilizator/Client/Cumparator asupra unui produs sau serviciu.
Comentariu –
apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt
comentariu.
Raspuns –
informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului
care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit produs. Raspunsul
reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator unui alt
Utilizator/Client/Cumparator in cadrul unei discutii.
Document –
prezentele Termene si Conditii.
Newsletter –
mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica
(e-mail, SMS) asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate
de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea
Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.
Taxa de
timbru verde – valoarea exprimata in lei,
platita de catre Vanzator catre societatea autorizata cu preluarea
operatiunilor de colectare, transport si valorificare/reciclare a deseurilor
echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut de legislatia
in vigoare.
Specificatii –
toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt
precizate in descrierea acestora.
DOCUMENTE
CONTRACTUALE
2.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de
acord cu forma de comunicare ( e-mail, SMS si telefonic) prin care Vanzatorul
isi deruleaza operatiunile comerciale.
2.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea
Comenzii are rol de informare a plasarii
comenzii si NU reprezinta ACCEPTAREA Comenzii. Aceasta notificare se face
electronic (e-mail) sau telefonic. Confirmarea ACCEPTARII comenzii se poate
face telephonic, prin SMS si/sau pe email, mesaje care vor contine termenii ,, Confirmam
ACCEPTAREA comenzii nr….,,
2.3. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de
a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica
cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la
adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la
efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.
2.4. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator
in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul
postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.
POLITICA
DE VANZARE ONLINE
3.1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis
oricarui Client/Cumparator.
Pentru motive justificate Plafaria isi rezerva dreptul de a
restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei
Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care
considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe
Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Plafaria. In oricare
dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de
Relatii cu Clientii al Plafaria, pentru a fi informat cu privire la motivele
care au condus la aplicarea masurilor sus mentionate.
3.2. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin adresele
mentionate la sectiunea “contact” din Site sau prin interactiunea directa prin
telefon cu acesta. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite
fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
3.3 In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din
partea unei retele de internet, Plafaria isi rezerva dreptul de a cere
Clientilor/Cumparatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip
captcha, in vedere protejarii informatiei din cadrul Site-ului.
3.4. Plafaria poate publica pe Site informatii despre Bunuri
si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare
alt tert cu care Plafaria are incheiate contracte de parteneriat, intr-o
anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
3.5. Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor
prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A. Toate tarifele prezentate pe site
sunt valabile DOAR la achizitia produselor direct din site si NU sunt
obligatoriu valabile si in farmaciile naturiste/locatiile Plafaria deschise in
teritoriu. Promoțiile disponibile pe
site nu sunt întotdeauna disponibile și în punctele de lucru.
3.6. In conditiile prevazute de lege, pretul Bunurilor electronice
afisat pe Site, include Taxa de timbru verde. In cazul in care
Clientul/Cumparatorul solicita detalii cu privire la suma exacta adaugata la
pretul Bunului, acesta va contacta Departamentul de Relatii cu Clientii
Plafaria.
3.7. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut
responsabil pentru nici un alt cost suplimentar suportat de Cumparator,
incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de
catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a
acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai
Cumparatorul.
3.8 Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau
a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari
multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea
Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
3.9. Dupa 3 (trei) zile de la achizitionarea unui Bun sau
Serviciu, Cumparatorului i se poate solicita inscrierea unui Review legat de
Bunul sau Serviciul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de
email inscrisa de Cumparator in Cont. In acest fel, Cumparatorul contribuie la
informarea altor posibili Utilizatori/ Clienti/ Cumparatori de pe Site si se
implica activ in dezvoltarea de noi Servicii si in detalierea cat mai completa
a caracteristicilor Bunurilor.
4.1. Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte
pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului,
nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata
de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.
DREPTUL
DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA
5.1. Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand
dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale,
imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate
pe Site, sunt proprietatea exclusiva a Plafaria, acestuia fiindu-i rezervate
toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin
licente de utilizare si/sau publicare).
5.2. Clientului/Cumparatorului nu ii este permisa copierea,
distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau
altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui
Continut in orice alt context decat cel original intentionat de Plafaria, includerea
oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica
dreptul de autor al Plafaria asupra Continutului precum si participarea la
transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea,
modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al
Plafaria.
5.3. Orice Continut la care Clientul/Cumparatorul are si/sau
obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in
care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid
incheiat intre Plafaria si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres
formulata din partea Plafaria cu referire la acel Continut.
5.4. Clientul/Cumparatorul poate copia, transfera si/sau utiliza
Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care
acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.
5.5. In cazul in care Plafaria confera Clientului/Cumparatorului
dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un
anumit continut, la care Clientul/Cumparatorul are sau obtine acces in urma
acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor
continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau
acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform
conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un
angajament contractual din partea Plafaria pentru respectivul Client/Cumparator
sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin
orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma
acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.
5.7. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri
decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare
care il insoteste, in cazul in care acesta exista.
COMANDA
6.1. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin
adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a
finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile disponibile.
Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este
disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru
aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa
finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, nici rezervarea
automata a Bunului/Serviciului.
6.2. Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate
datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte,
complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
6.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca
Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de
Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.
6.4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator,
in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio
obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa
poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
- neacceptarea de catre
banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii
online;
- invalidarea tranzactiei
de catre procesatorul de carduri agreat de Plafaria, in cazul platii online;
- datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt
incomplete si/sau incorecte;
- Produsele/serviciile comandate nu mai sunt disponibile si/sau nu
mai poti fi aprovizionate de catre Vanzator.
Conform legislației în vigoare, retragerea din contract este
aplicabilă doar consumatorului persoană fizică.
Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun
sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului
Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse
multiple care vor fi livrate separat
– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului
Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai
multe loturi sau piese,
6.6. In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din
Contract, acesta va putea comunica acest lucru trimitand un email la adresa online@Plafaria.ro sau completand
formularul RETURNARI din contul de
client sau in partea de jos a site-ului.
6.7. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea
din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa
returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul
in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14
(paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator
asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum
urmeaza:
- pentru Comenzile achitate cu card online prin restituire in
contul din care a fost efectuata plata;
- pentru Comenzile achitate cu ramburs, prin virament bancar;
6.8. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea
Bunurilor vandute.
6.9. In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat si platit de
catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va
informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul
Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7
(sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau
de la data la care Cumparatorul si-a
exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.
- “in stoc” –produsul
exista in stocul Plafaria/poate fi aprovizionat in 2-3 zile
- “lipsa stoc” – produsul
nu mai este disponibil in stocul Plafaria si nu poate fi aprovizionat
6.11. Perioada maxima de solicitare a livrarii unei comenzi
finalizate este de 15 zile calendaristice, din momentul plasarii comenzii.
BUNURI/SERVICII
PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE
Conform legislației în vigoare, retragerea din contract este
aplicabilă doar consumatorului persoană fizică.
7.1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract
următoarele:
- furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile
prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;
- furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a
expira rapid;
- furnizarea de Bunuri
sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din
motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator;
- furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii
acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
Mai multe detalii despre RETURNAREA produselor gasesti aici
CONFIDENTIALITATE
8.1. Plafaria va pastra confidentialitatea informatiilor de orice
natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea
face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.
8.2. Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau
orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de
Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil
scris al Vanzatorului.
8.3. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin
intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si
irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica,
transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea,
de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste
informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis
prin intermediul Site-ului. Plafaria nu
va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea
informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari
in acest sens.
8.4. Prin inscrierea in baza de date a Plafaria,
Clientul/Cumparatorul isi ofera consimtamantul expres, in limitele legislatiei
in vigoare, de a fi contactat de catre terti, parteneri ai Plafaria: furnizori
de servicii de marketing, alti furnizori de servicii in vederea indeplinirii
obiectului Contractului incheiat intre Cumparator si Vanzator, precum si de
agentii de stat, guvernamentale, atunci cand legislatia specifica prevede acest
lucru; cat si de alte companii cu care Plafaria poate dezvolta programe comune
de ofertare pe piata a Bunurilor si/sau a Serviciilor etc.
PUBLICITATE
9.1. Newsletter-ele Plafaria sunt transmise prin intermediul
partenerilor specializati si agreati de Plafaria. Astfel, sunt asigurate
confidentialitatea si securitatea informatiilor.
9.2. In momentul in care, Clientul isi creaza un Cont pe Site, are
posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere.
Clientul isi poate modifica optiunea cu privire la acordul emis
catre Vanzator in orice moment:
-
prin contactarea Plafaria in acest
sens.
-
prin modificarea setarilor din
Contul de client la sectiunea “Informatii personale”.
-
prin accesarea link-ului de
dezabonare afisat in mesajele comerciale primite de la Vanzator.
9.3. Renuntarea la primirea Newslettere-lor nu implica renuntarea
la acceptul dat pentru prezentul Document.
FACTURARE
– PLATA
10.1. Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul
site-ului www.Plafaria.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.
10.2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt
specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura
pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa
furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia
in vigoare.
10.3. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta
Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de Plafaria, cu exceptia
Bunurilor si/sau Serviciilor vandute de partenerii Plafaria, precum şi pentru
orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv
in format electronic, prin adaugarea facturii in
Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail
mentionata de Cumparator in Contul sau.
10.4. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii,
Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este
cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente
fiecarei Comenzi, existente in Cont.
10.5. Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparatorul, accesand
Contul sau, va detine o evidenta a facturilor emise de Plafaria, putandu-le
salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o
doreste.
10.6. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul
sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre
Plafaria in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail
mentionata in Contul sau.
10.7. In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile mai
mult de 48 (patruzecisiopt) de ore in Cont, te rugam sa ne sesizezi acest
aspect pe adresa de mail: online@Plafaria.ro.
10.8 Datele cardului de plata ale Clientului/ Utilizatorului/
Cumparatorului nu vor fi accesibile Plafaria si nici nu vor fi stocate de catre
de Plafaria sau de catre procesatorul de plati integrat in Site, ci doar de
catre institutia de autorizare a Tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa
presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei
identitate Clientul/ Utilizatorul/ Cumparatorul va fi informat, anterior
introducerii datelor.
Entitatea autorizata sa presteze servicii de stocare a datelor de
card este BANCA TRANSILVANIA SA , societate constituita si care functioneaza
conform legislatiei din Romania, înregistrată în Registrul Comertului sub
numărul de înregistrare J22/89/1997, CUI RO9107150 având sediul social situat
în Cluj, Romania.
10.9. In anumite cazuri, pentru mentinerea securitatii
Tranzactiilor, la inregistrarea Comenzii, Cumparatorului i se va solicita sa
autorizeze plata prin reintroducerea parolei aferente Contului sau utilizarea
amprentei digitale in cazul terminalelor mobile care au aceasta facilitate.
10.10. Pentru motive de securitate a Tranzactiilor Clientul/
Utilizatorul/ Cumparatorul este sfatuit sa nu ramana logat pe Site si sa nu
seteze optiunea de logare automata pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei
de acces in cont nu este permisa si se recomanda folosirea unei parole cu
caracter puternic de securitate (de ex.: sa contina cel putin opt caractere,
incluzand litere mari, litere mici, cifre si caractere speciale).
LIVRAREA
BUNURILOR
11.2. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor
si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
11.3. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor
numai pe teritoriul Romaniei.
GARANTII
12.1. Toate Bunurile comercializate de catre Plafaria, cu exceptia
Bunurilor resigilate, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei
in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi
(exceptie Bunurile resigilate), in ambalajele originale si provin din surse
autorizate de fiecare producator in parte.
12.2. In cazul Bunurilor vandute si livrate de Plafaria,
certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, in cazul in care
acesta are o retea de service nationala.
12.3. In cazul Bunurilor vandute si livrate de Plafaria prin
partenerii acestuia, Cumparatorul va primi la livrare pentru fiecare Bun care
beneficiaza de garantie un certificat de garantie cu toate detaliile centrului
de service care asigura reparatiile pe durata termenului de garantie. Garantia
Bunurilor achizitionate prin intermediul Plafaria de la partenerii sai este
asigurata de catre service-ul autorizat mentionat pe certificatul de garantie
afferent Bunului sau de catre Vanzator.
12.4. Pentru o corecta comunicare a certificatului de garantie
aferent Bunului din Comanda, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si
actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si sa acceseze
informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.
Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparatorul, accesand
Contul sau de pe www.Plafaria.ro, va detine o evidenta a certificatelor de
garantie emise de Plafaria, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice
moment si in orice modalitate pe care o doreste.
In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile pentru 48
(patruzecisiopt) de ore in contul de client, va rugam sa ne sesizati acest
aspect pe adresa de mail: online@Plafaria.ro.
12.5. In cazul certificatelor de garantie emise de producatori,
Bunul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel
mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat
de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.
TRANSFERUL
PROPRIETATII BUNURILOR
13.1. Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare,
dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda
(intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport
furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul
livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).
RASPUNDERE
14.1. SC PLAFARIA SRL nu își asumă
responsabilitatea și nu poate fi făcută vinovată pentru pagubele apărute prin
folosirea în orice fel a produselor achiziționate prin intermediul acestui
site. Site-ul plafaria.roși materialele aferente sunt folosite "așa cum
sunt" și "atât cât sunt disponibile" fără garanții de nici un
fel.
14.2. SC PLAFARIA SRL nu oferă nici o
garanție, nici în mod expres și nici implicit, în ceea ce privește inclusiv,
dar fără limitare funcționarea acestui site, informația, conținutul, materialele
sau produsele de pe site, precum și potrivirea lor pentru un anumit scop.
Societatea SC PLAFARIA SRL nu garantează că acest site, serverele pe care este
gazduit sau e-mail-urile trimise în numele plafaria.ro sunt lipsite de viruși
sau alte componente dăunătoare.
14.3 SC PLAFARIA SRL nu poate garanta
disponibilitatea în stocuri a tuturor produselor afișate. Din acest motiv, SC
PLAFARIA SRL își asumă dreptul de a nu onora o anumită comandă în cazul în care
respectivul produs dispare din oferta curentă a furnizorului. Clientul va fi
notificat în intervalul timpului de procesare mediu al unei comenzi (până la 10
zile lucrătoare) dacă din cauza indisponibilității stocului unui produs timpul
de livrare se prelungește sau comanda nu poate fi onorată. Orice reclamație
privind calitatea produselor, livrare sau plata va fi adusă la cunoștință
companiei SC PLAFARIA SRL în termen legal pentru soluționarea problemei
sesizate de client. Toate produsele (când este cazul) sunt însoțite de prospect
emis de producător. În cazul în care produsele nu se pot livra sau suferă
defecțiuni pe parcursul livrării, clientul poate cere returnarea imediată a
sumelor încasate deja de compania SC PLAFARIA SRL, dar nu și alte despăgubiri. SC
PLAFARIA SRL condamnă încercările de fraudă și acordă tot sprijinul necesar
recuperării eventualelor pierderi.
Fiind de acord cu acest document, clientul își asumă în totalitate aceste riscuri.
14.4. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel
pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al
indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii
si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa
livrare si in special pentru pierderea acestora.
14.5. Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul /
Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea
confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea
accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este
responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.
14.6. Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau
plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod
expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune
actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii
Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.
14.7. Ulterior crearii Contului utilizarea Continutului
echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si
Conditiilor Site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si
Conditiilor Site-ului.
14.8. Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificati oricand
de catre Plafaria, acestia fiind opozabili Clientilor / Utilizatorilor/
Cumparatorilor de la data afisarii in Site. Acceptarea Termenilor si
Conditiilor Site-ului se confirma prin bifarea checkboxului corespunzator din
Site si/sau prin trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online.
INSCRIEREA
DE REVIEW-URI, COMENTARII
15.1. Inscrierea de Review-uri, Comentarii se poate face, de catre
Utilizatori/Clienti/Cumparatori, in sectiuna “Review-uri”. Informatiile
inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la
caracteristicile si modul de folosire al unui produs sau serviciu.
15.2. In momentul inregistrarii unui anumit Review/Comentariu pe
Site, Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii acorda Vanzatorului o licenta
neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul
Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, sterge, publica,
traduce, distribui si de a afisa acest continut.
15.3. Fiecare Utilizator/Client/Cumparator, in momentul inscrierii
de Review/Comentariu in sectiunile mentionate, se angajeaza sa respecte
urmatoarele reguli:
– sa faca referiri doar
la caracteristici si/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu,
evitand informatii legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte
promotionale) sau informatii care tin de modul desfasurarii Comenzii;
– sa foloseasca doar
limba romana. Sunt permise si cuvintele sau expresiile care, desi nu sunt
considerate romanesti, sunt de larga utilizare in toate mediile referitoare la
domeniul respectiv (ex.: mouse, notebook, plug and play);
– sa utilizeze un limbaj
corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni sau afecta oricare alt
Utilizator/Client/Cumparator;
– sa se asigure de
incadrarea corecta a continutului introdus pe Site astfel: orice Review va fi
inscris in sectiunea “Review-uri”;
– sa se asigure ca
informatiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neinselatoare si in
conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor
parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi
de proprietate, publicitate sau intimitate;
– sa foloseasca aceasta
facilitate doar pentru a comunica sau a obtine detalii suplimentare referitoare
la un anumit produs sau serviciu de pe Site fara a face referire catre alte
firme ce promoveaza vanzarea si cumpararea de produse sau servicii;
– sa nu furnizeze sau sa
solicite, in niciun mod si in nici o masura, date personale (detaliile de
contact, informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de
telefon, adrese de email, nume si/sau prenume etc.) sau orice alta informatie
care poate determina dezvaluirea acestor date personale;
– sa nu inscrie
informatii si/sau detalii despre URL-uri (legaturi) din alte site-uri
comerciale ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca si Vanzatorul;
– sa nu incerce fraudarea
serviciilor puse la dispozitie de catre Vanzator sau sa inscrie
Review-uri/Comentarii/Intrebari/Raspunsuri care sa contina materiale de natura
publicitara;
– sa nu utilizeze
Review-ul/Comentariul ca mijloc de
comunicare cu Vanzatorul, in acest sens se vor folosi datele de contact ale
Vanzatorului inscrise pe Site.
15.4. Pe langa o evaluarea realista critica, in momentul
inscrierii unui Review, Utilizatorul/Clientul/Cumparatorul poate adauga si un
Rating relevant pentru produsul sau serviciul aferent. Review-urile, impreuna
cu Rating-urile corespunzatoare lor, vor influenta Rating-ul general al
produsului sau serviciului, numar care apare intre paranteze langa titlul
acestora. Astfel, un Review insotit de un Rating mare duce la o crestere a
Rating-ului general, iar un Review insotit de un Rating mic duce la o scadere a
Rating-ului general.
15.5. Cand un Review/Comentariu
este semnalat de catre un Utilizator/Client/Cumparator ca avand un
continut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectiva, acest continut este
examinat cu atentie de catre Vanzator pentru a determina daca incalca Termeni
si Conditii Site. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt
eliminate din Site numai dupa examinarea acestora de catre Vanzator.
15.6. In cazul in care Vanzatorul constata incalcarea Termenelor
si Conditiilor in mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda
posibilitatea Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului de a inscrie
Review-uri/Comentarii in sectiunile “Intrebari si raspunsuri ale clientilor” si
“Review-uri”.
PRELUCRAREA
DATELOR CU CARACTER PERSONAL
16.1. Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia
persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera
circulatie a acestor date, modificata si completata, Plafaria are obligatia de
a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate,
datele personale pe care ni le furnizezi.
16.2. Scopul colectarii datelor este:
– informarea Clientilor/Cumparatorilor privind situatia Contului
lor inclusiv validarea, expedierea si facturarea Comenzilor, rezolvarea
anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o Comanda, la
Bunurile si sau serviciile achizitionate,
– trimiterea de Newslettere si/sau alerte periodice, prin
folosirea postei electronice (e-mail, SMS)
16.3. Prin completarea datelor in formularul de creare de Cont
si/sau de Comanda Cumparatorul declara si accepta neconditionat ca datele sale
personale sa fie incluse in baza de date a Plafaria, si isi da acordul expres
si neechivoc ca toate aceste date personale sa fie stocate, utilizate si prelucrate
in scopul prevazut mai sus la punctul 16.2.
16.4. Prin citirea Documentului ati luat la cunostinta faptul ca
va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul la informare,
dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul
de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de va adresa justitiei in
caz de incalcare a drepturilor garantate
de Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea
datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.
16.5. Pe baza unei cereri scrise, datate, semnate si expediate la
adresa str. Sf Apostoil Petru si Pavel nr 19, cod 707037, Paun, Barnova, jud
Iasi, in atentia SC PLAFARIA SRL, va puteti exercita, in mod gratuit, pentru o
solicitare pe an, sa vi se confirme faptul ca datele personale sunt sau nu
procesate.
16.6. Pe baza unei cereri scrise, datate, semnate si expediate la
adresa str. Sf Apostoil Petru si Pavel nr 19, cod 707037, Paun, Barnova, jud
Iasi, in atentia SC PLAFARIA SRL, va puteti exercita dreptul de interventie
asupra datelor, dupa caz:
16.6.1. rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor
a caror prelucrare nu este conforma legii 677/2001 pentru protectia persoanelor
cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a
acestor date, in special a datelor incomplete sau inexacte;
16.6.2. transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare
nu este conforma legii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la
prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date;
16.6.3. notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite
datele, daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un
efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.
16.7. De asemenea, Plafaria poate furniza datele cu caracter
personal ale Cumparatorului altor companii cu care se afla in relatii de
parteneriat, dar numai in temeiul unui angajament de confidentialitate din
partea acestora si numai in scopurile mentionate la punctul 16.3., prin care
garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor
informatii personale se face conform legislatiei in vigoare, dupa cum urmeaza:
furnizorilor de servicii de curierat, furnizorilor de servicii de marketing,
furnizorilor de servicii de plata/bancare, telemarketing sau alte
servicii, furnizate de companii cu care
putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a Bunurilor si Serviciilor noastre,
asigurători.
16.8. Informatiile Cumparatorului cu caracter personal pot fi
furnizate si catre Parchetul General, Politie, instantele judecatoresti si
altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale
si ca urmare a unor cereri expres formulate.
FORTA
MAJORA
17.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru
neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la
termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui
eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara
controlului partilor si care nu poate fi evitat.
17.2. Daca in termen de 15
(cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu
inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea
de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde
celeilalte alte daune-interese.
Valoarea maximă a obligațiilor
companiei SC PLAFARIA SRL față de orice client în cazul nelivrării sau a
livrării necorespunzătoare este valoarea sumelor încasate de SC PLAFARIA SRL de
la acest client.
LEGEA
APLICABILA – JURISDICTIA
18.1. Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele
litigii aparute intre Plafaria si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale
amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi
solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Iasi.
INFORMATII
PRIVIND DEEE
19.1. Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) pot
contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si
sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate separat.
Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 – referitoare la
protectia mediului si O.U.G. 5/2015 privind deseurile de echipamente electrice
si electronice, clientii vor avea in vedere urmatoarele:
19.1.1. cumparatorii au obligatia de a nu elimina deseurile de
echipamente electrice si electronice (DEEE) ca deseuri municipale nesortate si
de a colecta separat aceste DEEE;
19.1.2. colectarea acestor deseuri (DEEE) se va efectua prin
serviciul public de colectare a DEEE si prin centre de colectare organizate de
operatori economici autorizati pentru colectarea DEEE;
19.2. Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si
electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti
barata cu o cruce, ca in imaginea alaturata.
19.3. Aceasta pictograma
indica faptul ca DEEE nu trebuie amestecate cu deseuri menajere si ca
acestea fac obiectul unei colectari separate.
DISPOZIȚII FINALE
Dacă oricare dintre clauzele de mai
sus va fi găsită nulă sau nevalidă, indiferent de cauza, această clauză nu va
afecta valabilitatea celorlalte clauze.
Odată cu lansarea comenzii și
achiziționarea produselor, clientul acceptă fără obiecțiuni condițiile și termenii de
utilizare, valoarea acestora fiind aceeași cu cea a unui contract valabil
încheiat.
Citeste si:
Protectia datelorcu caracter personal( GDPR)