Meniu
Coș cumpărături

Termeni si Conditii

Folosirea (vizitarea sau cumpararea produselor) acestui site, implica acceptarea acestor conditii si termene de utilizare. Pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a acestui document. SC PLAFARIA SRL isi  rezerva dreptul de a face modificări ale acestor prevederi fara o altă notificare.

Plafaria srl  are ca obiect de activitate comerțul cu amănuntul, din acest motiv produsele achiziționate nu sunt destinate revinzarii, ci consumului.

ACURATETEA INFORMATIILOR

Plafaria.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Cu toate acestea, pot aparea inadvertente, diferente, modificari, completari ale specificatiilor produselor datorate fie erorilor de operare, fie modificarilor aduse se producatori fara a ne informa in prealabil. Fotografiile au caracter informativ, culorile si etichetele pot diferi.

Cititi cu atentie descrierea, eticheta si ambalajul produsului inainte de a-l utiliza! Toate informatiile din acest site sunt publicate cu scop informativ si NU substituie sfaturile sau prescriptiile medicului dumneavoastra sau a oricarui personal medical calificat. Nu trebuie sa folositi informatiile prezente in aceste pagini cu rolul de a diagnostica sau trata oricare probleme de sanatate sau boala sau de a inlocui medicamentele si tratamentele prescrise de persoanalul medical autorizat. Aveti obligatia sa cititi cu atentie tot prospectul. Efectele produselor variaza de la persoana la persoana in functie de stilul de viata, metabolism, varsta, stare de sanatate, etc. Daca aveti sau credeti ca aveti afectiuni medicale sau suferiti  de vreo boala, adresati-va de urgenta medicului dumneavoastra.

DEFINITII SI TERMENI

Plafaria – este denumirea comerciala a SC PLAFARIA SRL, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Paun, Barnova, Iasi, str. Sf Ap Petru si Pavel nr 19, cod 707037, avand numar de ordine in Registrul Comertului J22/1135/1993, cod unic de inregistrare fiscala RO5829280.

Vanzator – Plafaria sau orice partener Plafaria.

Cumparator – persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridica care efectueaza o Comanda.

Client – persoana fizica / persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Plafaria (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre Plafaria si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

 Utilizator – orice persoana fizica/juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii.

Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, retururi, etc.).

Favorite – sectiune din Cont care permite Cumparatorului / Utilizatorului sa isi creeze Liste cu produse ce prezinta innteres pentru el.

Lista de dorinte/ Wih list/ – pagina web din Favorite in care Cumparatorul/Utilizatorul poate adauga Bunuri/produse pe care le considera a fi preferate si pe care, ulterior, le poate adauga in cosul de cumparaturi („cosul meu”).

Listele sunt Private: acestea pot fi vizualizate numai de titularul Contului

Site – domeniul www.Plafaria.ro si subdomeniile acestuia.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

Continut

-          toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;

 -          continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

-          orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;

-          informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;

-          legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;

-          date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Review – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca produsul sau serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.

Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client/Cumparator fata de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare produs putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumparator asupra unui produs sau serviciu.

Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.

Raspuns – informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit produs. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator unui alt Utilizator/Client/Cumparator in cadrul unei discutii.

Document – prezentele Termene si Conditii.

Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

 Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre Plafaria, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Taxa de timbru verde – valoarea exprimata in lei, platita de catre Vanzator catre societatea autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare/reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut de legislatia in vigoare.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

DOCUMENTE CONTRACTUALE

2.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare ( e-mail, SMS si telefonic) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

2.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare a plasarii comenzii si NU reprezinta ACCEPTAREA Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic. Confirmarea ACCEPTARII comenzii se poate face telephonic, prin SMS si/sau pe email, mesaje care vor contine termenii ,, Confirmam ACCEPTAREA comenzii nr….,,

2.3. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.

2.4. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

POLITICA DE VANZARE ONLINE

3.1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator.

Pentru motive justificate Plafaria isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Plafaria. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al Plafaria, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor sus mentionate.

3.2. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site sau prin interactiunea directa prin telefon cu acesta. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

3.3 In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, Plafaria isi rezerva dreptul de a cere Clientilor/Cumparatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vedere protejarii informatiei din cadrul Site-ului.

3.4. Plafaria poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Plafaria are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

3.5. Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A. Toate tarifele prezentate pe site sunt valabile DOAR la achizitia produselor direct din site si NU sunt obligatoriu valabile si in farmaciile naturiste/locatiile Plafaria deschise in teritoriu. Promoțiile disponibile pe site nu sunt întotdeauna disponibile și în punctele de lucru.

3.6. In conditiile prevazute de lege, pretul Bunurilor electronice afisat pe Site, include Taxa de timbru verde. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita detalii cu privire la suma exacta adaugata la pretul Bunului, acesta va contacta Departamentul de Relatii cu Clientii Plafaria.

3.7. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru nici un alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

3.8 Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

3.9. Dupa 3 (trei) zile de la achizitionarea unui Bun sau Serviciu, Cumparatorului i se poate solicita inscrierea unui Review legat de Bunul sau Serviciul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de email inscrisa de Cumparator in Cont. In acest fel, Cumparatorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienti/ Cumparatori de pe Site si se implica activ in dezvoltarea de noi Servicii si in detalierea cat mai completa a caracteristicilor Bunurilor.

 CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

4.1. Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA

5.1. Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a Plafaria, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

5.2. Clientului/Cumparatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de Plafaria, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Plafaria asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al Plafaria.

5.3. Orice Continut la care Clientul/Cumparatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre Plafaria si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea Plafaria cu referire la acel Continut.

5.4. Clientul/Cumparatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.

5.5. In cazul in care Plafaria confera Clientului/Cumparatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Clientul/Cumparatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea Plafaria pentru respectivul Client/Cumparator sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.

 5.6. Nici un Continut transmis catre Client sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Plafaria si/sau al angajatului/prepusului Plafaria care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.

5.7. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

COMANDA

6.1. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile disponibile. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

6.2. Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

6.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

6.4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

-  neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;

-  invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Plafaria, in cazul platii online;

- datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

- Produsele/serviciile comandate nu mai sunt disponibile si/sau nu mai poti fi aprovizionate de catre Vanzator.

 6.5. Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare si comisioane/ taxe bancare ( la incasarea sumei returnate in cont, functie de banca Cumparatorul ).

Conform legislației în vigoare, retragerea din contract este aplicabilă doar consumatorului persoană fizică.

Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat

– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese,

6.6. In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea comunica acest lucru trimitand un email la adresa online@Plafaria.ro sau completand formularul RETURNARI  din contul de client sau in partea de jos a site-ului.

6.7. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

- pentru Comenzile achitate cu card online prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;

- pentru Comenzile achitate cu ramburs, prin virament bancar;

6.8. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute.

6.9. In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat si platit de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care  Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

 6.10. Disponibilitatea unui Bun va fi afisata in Site dupa cum urmeaza:

-  “in stoc” –produsul exista in stocul Plafaria/poate fi aprovizionat in 2-3 zile

-  “lipsa stoc” – produsul nu mai este disponibil in stocul Plafaria si nu poate fi aprovizionat

6.11. Perioada maxima de solicitare a livrarii unei comenzi finalizate este de 15 zile calendaristice, din momentul plasarii comenzii.

BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE

Conform legislației în vigoare, retragerea din contract este aplicabilă doar consumatorului persoană fizică.

7.1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

- furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;

- furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

- furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator;

- furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

Mai multe detalii despre RETURNAREA produselor gasesti aici

CONFIDENTIALITATE

8.1. Plafaria va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.

8.2. Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

8.3. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului.  Plafaria nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

8.4. Prin inscrierea in baza de date a Plafaria, Clientul/Cumparatorul isi ofera consimtamantul expres, in limitele legislatiei in vigoare, de a fi contactat de catre terti, parteneri ai Plafaria: furnizori de servicii de marketing, alti furnizori de servicii in vederea indeplinirii obiectului Contractului incheiat intre Cumparator si Vanzator, precum si de agentii de stat, guvernamentale, atunci cand legislatia specifica prevede acest lucru; cat si de alte companii cu care Plafaria poate dezvolta programe comune de ofertare pe piata a Bunurilor si/sau a Serviciilor etc.

PUBLICITATE

9.1. Newsletter-ele Plafaria sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati de Plafaria. Astfel, sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor.

9.2. In momentul in care, Clientul isi creaza un Cont pe Site, are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere.

Clientul isi poate modifica optiunea cu privire la acordul emis catre Vanzator in orice moment:

-          prin contactarea Plafaria in acest sens.

-          prin modificarea setarilor din Contul de client la sectiunea “Informatii personale”.

-          prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesajele comerciale primite de la Vanzator.

9.3. Renuntarea la primirea Newslettere-lor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul Document.

FACTURARE – PLATA

10.1. Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.Plafaria.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.

10.2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

10.3. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de Plafaria, cu exceptia Bunurilor si/sau Serviciilor vandute de partenerii Plafaria, precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.

10.4. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

10.5. Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparatorul, accesand Contul sau, va detine o evidenta a facturilor emise de Plafaria, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.

10.6. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre Plafaria in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.

10.7. In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecisiopt) de ore in Cont, te rugam sa ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail: online@Plafaria.ro.

10.8 Datele cardului de plata ale Clientului/ Utilizatorului/ Cumparatorului nu vor fi accesibile Plafaria si nici nu vor fi stocate de catre de Plafaria sau de catre procesatorul de plati integrat in Site, ci doar de catre institutia de autorizare a Tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Clientul/ Utilizatorul/ Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.

Entitatea autorizata sa presteze servicii de stocare a datelor de card este BANCA TRANSILVANIA SA , societate constituita si care functioneaza conform legislatiei din Romania, înregistrată în Registrul Comertului sub numărul de înregistrare J22/89/1997, CUI RO9107150 având sediul social situat în Cluj, Romania.

10.9. In anumite cazuri, pentru mentinerea securitatii Tranzactiilor, la inregistrarea Comenzii, Cumparatorului i se va solicita sa autorizeze plata prin reintroducerea parolei aferente Contului sau utilizarea amprentei digitale in cazul terminalelor mobile care au aceasta facilitate.

10.10. Pentru motive de securitate a Tranzactiilor Clientul/ Utilizatorul/ Cumparatorul este sfatuit sa nu ramana logat pe Site si sa nu seteze optiunea de logare automata pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces in cont nu este permisa si se recomanda folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: sa contina cel putin opt caractere, incluzand litere mari, litere mici, cifre si caractere speciale).

LIVRAREA BUNURILOR

 11.1. Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator sau in farmaciile naturiste/locatiile Plafaria, conform optiunii Clientului.

11.2. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

11.3. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.

GARANTII

12.1. Toate Bunurile comercializate de catre Plafaria, cu exceptia Bunurilor resigilate, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi (exceptie Bunurile resigilate), in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

12.2. In cazul Bunurilor vandute si livrate de Plafaria, certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala.

12.3. In cazul Bunurilor vandute si livrate de Plafaria prin partenerii acestuia, Cumparatorul va primi la livrare pentru fiecare Bun care beneficiaza de garantie un certificat de garantie cu toate detaliile centrului de service care asigura reparatiile pe durata termenului de garantie. Garantia Bunurilor achizitionate prin intermediul Plafaria de la partenerii sai este asigurata de catre service-ul autorizat mentionat pe certificatul de garantie afferent Bunului sau de catre Vanzator.

12.4. Pentru o corecta comunicare a certificatului de garantie aferent Bunului din Comanda, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si sa acceseze informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparatorul, accesand Contul sau de pe www.Plafaria.ro, va detine o evidenta a certificatelor de garantie emise de Plafaria, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.

In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile pentru 48 (patruzecisiopt) de ore in contul de client, va rugam sa ne sesizati acest aspect pe adresa de mail: online@Plafaria.ro.

12.5. In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, Bunul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

 Lipsa certificatului de garantie al Bunului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia marfii pe adresa online@Plafaria.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR

13.1. Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).

RASPUNDERE

14.1. SC PLAFARIA SRL nu își asumă responsabilitatea și nu poate fi făcută vinovată pentru pagubele apărute prin folosirea în orice fel a produselor achiziționate prin intermediul acestui site. Site-ul plafaria.roși materialele aferente sunt folosite "așa cum sunt" și "atât cât sunt disponibile" fără garanții de nici un fel.

14.2. SC PLAFARIA SRL nu oferă nici o garanție, nici în mod expres și nici implicit, în ceea ce privește inclusiv, dar fără limitare funcționarea acestui site, informația, conținutul, materialele sau produsele de pe site, precum și potrivirea lor pentru un anumit scop. Societatea SC PLAFARIA SRL nu garantează că acest site, serverele pe care este gazduit sau e-mail-urile trimise în numele plafaria.ro sunt lipsite de viruși sau alte componente dăunătoare.

14.3 SC PLAFARIA SRL nu poate garanta disponibilitatea în stocuri a tuturor produselor afișate. Din acest motiv, SC PLAFARIA SRL își asumă dreptul de a nu onora o anumită comandă în cazul în care respectivul produs dispare din oferta curentă a furnizorului. Clientul va fi notificat în intervalul timpului de procesare mediu al unei comenzi (până la 10 zile lucrătoare) dacă din cauza indisponibilității stocului unui produs timpul de livrare se prelungește sau comanda nu poate fi onorată. Orice reclamație privind calitatea produselor, livrare sau plata va fi adusă la cunoștință companiei SC PLAFARIA SRL în termen legal pentru soluționarea problemei sesizate de client. Toate produsele (când este cazul) sunt însoțite de prospect emis de producător. În cazul în care produsele nu se pot livra sau suferă defecțiuni pe parcursul livrării, clientul poate cere returnarea imediată a sumelor încasate deja de compania SC PLAFARIA SRL, dar nu și alte despăgubiri. SC PLAFARIA SRL condamnă încercările de fraudă și acordă tot sprijinul necesar recuperării eventualelor pierderi.

Fiind de acord cu acest document, clientul își asumă în totalitate aceste riscuri.

14.4. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

14.5. Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.

14.6. Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.

14.7. Ulterior crearii Contului utilizarea Continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor Site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor Site-ului.

14.8. Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificati oricand de catre Plafaria, acestia fiind opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la data afisarii in Site. Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-ului se confirma prin bifarea checkboxului corespunzator din Site si/sau prin trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online.

INSCRIEREA DE REVIEW-URI, COMENTARII

15.1. Inscrierea de Review-uri, Comentarii se poate face, de catre Utilizatori/Clienti/Cumparatori, in sectiuna “Review-uri”. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al unui produs sau serviciu.

15.2. In momentul inregistrarii unui anumit Review/Comentariu pe Site, Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii acorda Vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, sterge, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut.

15.3. Fiecare Utilizator/Client/Cumparator, in momentul inscrierii de Review/Comentariu in sectiunile mentionate, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:

–    sa faca referiri doar la caracteristici si/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitand informatii legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii care tin de modul desfasurarii Comenzii;

–    sa foloseasca doar limba romana. Sunt permise si cuvintele sau expresiile care, desi nu sunt considerate romanesti, sunt de larga utilizare in toate mediile referitoare la domeniul respectiv (ex.: mouse, notebook, plug and play);

–    sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator/Client/Cumparator;

–    sa se asigure de incadrarea corecta a continutului introdus pe Site astfel: orice Review va fi inscris in sectiunea “Review-uri”;

–    sa se asigure ca informatiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;

–    sa foloseasca aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a obtine detalii suplimentare referitoare la un anumit produs sau serviciu de pe Site fara a face referire catre alte firme ce promoveaza vanzarea si cumpararea de produse sau servicii;

–     sa nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nici o masura, date personale (detaliile de contact, informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume si/sau prenume etc.) sau orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date personale;

–     sa nu inscrie informatii si/sau detalii despre URL-uri (legaturi) din alte site-uri comerciale ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca si Vanzatorul;

–    sa nu incerce fraudarea serviciilor puse la dispozitie de catre Vanzator sau sa inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari/Raspunsuri care sa contina materiale de natura publicitara;

–     sa nu utilizeze Review-ul/Comentariul  ca mijloc de comunicare cu Vanzatorul, in acest sens se vor folosi datele de contact ale Vanzatorului inscrise pe Site.

15.4. Pe langa o evaluarea realista critica, in momentul inscrierii unui Review, Utilizatorul/Clientul/Cumparatorul poate adauga si un Rating relevant pentru produsul sau serviciul aferent. Review-urile, impreuna cu Rating-urile corespunzatoare lor, vor influenta Rating-ul general al produsului sau serviciului, numar care apare intre paranteze langa titlul acestora. Astfel, un Review insotit de un Rating mare duce la o crestere a Rating-ului general, iar un Review insotit de un Rating mic duce la o scadere a Rating-ului general.

15.5. Cand un Review/Comentariu  este semnalat de catre un Utilizator/Client/Cumparator ca avand un continut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectiva, acest continut este examinat cu atentie de catre Vanzator pentru a determina daca incalca Termeni si Conditii Site. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din Site numai dupa examinarea acestora de catre Vanzator.

15.6. In cazul in care Vanzatorul constata incalcarea Termenelor si Conditiilor in mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului de a inscrie Review-uri/Comentarii in sectiunile “Intrebari si raspunsuri ale clientilor” si “Review-uri”.

PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

16.1. Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, Plafaria are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi.

16.2. Scopul colectarii datelor este:

– informarea Clientilor/Cumparatorilor privind situatia Contului lor inclusiv validarea, expedierea si facturarea Comenzilor, rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o Comanda, la Bunurile si sau serviciile achizitionate,

– trimiterea de Newslettere si/sau alerte periodice, prin folosirea postei electronice (e-mail, SMS)

 – de cercetare de piata, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul Clientului/Cumparatorului.

16.3. Prin completarea datelor in formularul de creare de Cont si/sau de Comanda Cumparatorul declara si accepta neconditionat ca datele sale personale sa fie incluse in baza de date a Plafaria, si isi da acordul expres si neechivoc ca toate aceste date personale sa fie stocate, utilizate si prelucrate in scopul prevazut mai sus la punctul 16.2.

16.4. Prin citirea Documentului ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor  garantate de Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

16.5. Pe baza unei cereri scrise, datate, semnate si expediate la adresa str. Sf Apostoil Petru si Pavel nr 19, cod 707037, Paun, Barnova, jud Iasi, in atentia SC PLAFARIA SRL, va puteti exercita, in mod gratuit, pentru o solicitare pe an, sa vi se confirme faptul ca datele personale sunt sau nu procesate.

16.6. Pe baza unei cereri scrise, datate, semnate si expediate la adresa str. Sf Apostoil Petru si Pavel nr 19, cod 707037, Paun, Barnova, jud Iasi, in atentia SC PLAFARIA SRL, va puteti exercita dreptul de interventie asupra datelor, dupa caz:

16.6.1. rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, in special a datelor incomplete sau inexacte;

16.6.2. transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date;

16.6.3. notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele, daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.

16.7. De asemenea, Plafaria poate furniza datele cu caracter personal ale Cumparatorului altor companii cu care se afla in relatii de parteneriat, dar numai in temeiul unui angajament de confidentialitate din partea acestora si numai in scopurile mentionate la punctul 16.3., prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare, dupa cum urmeaza: furnizorilor de servicii de curierat, furnizorilor de servicii de marketing, furnizorilor de servicii de plata/bancare, telemarketing sau alte servicii,  furnizate de companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a  Bunurilor si Serviciilor noastre, asigurători.

16.8. Informatiile Cumparatorului cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchetul General, Politie, instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.

FORTA MAJORA

17.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

17.2.  Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

Valoarea maximă a obligațiilor companiei SC PLAFARIA SRL față de orice client în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare este valoarea sumelor încasate de SC PLAFARIA SRL de la acest client.

LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

18.1. Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Plafaria si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Iasi.

INFORMATII PRIVIND DEEE

19.1. Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate separat.

Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 – referitoare la protectia mediului si O.U.G. 5/2015 privind deseurile de echipamente electrice si electronice, clientii vor avea in vedere urmatoarele:

19.1.1. cumparatorii au obligatia de a nu elimina deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) ca deseuri municipale nesortate si de a colecta separat aceste DEEE;

19.1.2. colectarea acestor deseuri (DEEE) se va efectua prin serviciul public de colectare a DEEE si prin centre de colectare organizate de operatori economici autorizati pentru colectarea DEEE;

 19.1.3. clientii pot preda DEEE in mod gratuit la punctele de colectare specificate la momentul achizitiei unui produs nou din aceeasi categorie; astfel,

19.2. Simbolul  care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu o cruce, ca in imaginea alaturata.

19.3. Aceasta pictograma  indica faptul ca DEEE nu trebuie amestecate cu deseuri menajere si ca acestea fac obiectul unei colectari separate.

DISPOZIȚII FINALE

Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsită nulă sau nevalidă, indiferent de cauza, această clauză nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

Odată cu lansarea comenzii și achiziționarea produselor, clientul acceptă fără obiecțiuni condițiile și termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeași cu cea a unui contract valabil încheiat.

 

Citeste si:

 

Protectia datelorcu caracter personal( GDPR)

 

Politica deconfidentialitate

 

Cookie-uri

Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul disponibil pe acest site, pentru a oferi funcționalităti specifice social media și pentru a analiza traficul. Citeste politica de confidentialitate